Den där okapin i Danmark

Fortsätter spamma tråden. I smsgruppen kan endast gruppmedlemmar se varandras telefonnummer. Skickar en ett sms i gruppen så ser alla det. Hur funkar det känner ni? Känner mig OTROLIGT ensam i gruppen just nu :D

Fortsätter spamma tråden. I smsgruppen kan endast gruppmedlemmar se varandras telefonnummer. Skickar en ett sms i gruppen så ser alla det. Hur funkar det känner ni? Känner mig OTROLIGT ensam i gruppen just nu :D
Jag gick med i gruppen, men ser inget sms. Fast jag kanske inte hunnit gå med när det skickades

Yay, jag är inte ensam i gruppen längre! Har ett önskemål, dock. Kan vi inte heta våra användarnamn så vi vet vem som är vem?

Skrev inte du ett inlägg med en länk inatt? :confused:

Jo jag föreslog ju att vi skulle starta en grupp, och gjorde en sådan på smsgrupp.se, problemet är att det får max vara 50 st i en grupp, och alla vill inte lämna ut sitt telefonnummer. Jag tänkte ju att jag skulle hålla i det eftersom jag föreslog det :p, tänkte sedan att jag kanske kunde starta fler grupper som jag tog på mig ansvaret att meddela vidare ifall bara grupp 1 fått besked osv. Men jag tycker inte att det funkar när man måste lämna ut sitt telefonnummer. faktiskt... Så jaag vill fortfarande att vi hittar en app som funkar utan att visa telefonnumer.

Jo jag föreslog ju att vi skulle starta en grupp, och gjorde en sådan på smsgrupp.se, problemet är att det får max vara 50 st i en grupp, och alla vill inte lämna ut sitt telefonnummer. Jag tänkte ju att jag skulle hålla i det eftersom jag föreslog det :p, tänkte sedan att jag kanske kunde starta fler grupper som jag tog på mig ansvaret att meddela vidare ifall bara grupp 1 fått besked osv. Men jag tycker inte att det funkar när man måste lämna ut sitt telefonnummer. faktiskt... Så jaag vill fortfarande att vi hittar en app som funkar utan att visa sitt telefonnumer.

Aha, var typ säker på att nån la upp en länk till nån annan sida. Tror inte vi blir mer än 50. Jo, det där med att telefonnumret syns är ju dumt, inte för att jag tror att just de som följer Okapi är så intresserade av mitt nummer men vem som helst som läser här kan ju gå med för att få se numret.

Aha, var typ säker på att nån la upp en länk till nån annan sida. Tror inte vi blir mer än 50. Jo, det där med att telefonnumret syns är ju dumt, inte för att jag tror att just de som följer Okapi är så intresserade av mitt nummer men vem som helst som läser här kan ju gå med för att få se numret.
Haha ja jag gjorde en på supertext också, jag la ner tanken eftersom man måste visa sitt telefonnummer så alla i gruppen kan se. Jag tycker fortfarande vi gör en grupp utan telefonnummer, men har inte hittat någon bra app för det.

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
489
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 334
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka