Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där verkar smidigt! Vågar inte lägga till mitt vanliga nummer men ska se om jag kan sparka igång nån av mina gamla telefoner.
Jag gick med i gruppen, men ser inget sms. Fast jag kanske inte hunnit gå med när det skickadesFortsätter spamma tråden. I smsgruppen kan endast gruppmedlemmar se varandras telefonnummer. Skickar en ett sms i gruppen så ser alla det. Hur funkar det känner ni? Känner mig OTROLIGT ensam i gruppen just nu![]()
Jag gick med i gruppen, men ser inget sms. Fast jag kanske inte hunnit gå med när det skickades
Läser visst som en kratta. Fick det till att du testatInget sms har skickats
Edit. Grattis!
Skrev inte du ett inlägg med en länk inatt?![]()
Jo jag föreslog ju att vi skulle starta en grupp, och gjorde en sådan på smsgrupp.se, problemet är att det får max vara 50 st i en grupp, och alla vill inte lämna ut sitt telefonnummer. Jag tänkte ju att jag skulle hålla i det eftersom jag föreslog det, tänkte sedan att jag kanske kunde starta fler grupper som jag tog på mig ansvaret att meddela vidare ifall bara grupp 1 fått besked osv. Men jag tycker inte att det funkar när man måste lämna ut sitt telefonnummer. faktiskt... Så jaag vill fortfarande att vi hittar en app som funkar utan att visa sitt telefonnumer.
Haha ja jag gjorde en på supertext också, jag la ner tanken eftersom man måste visa sitt telefonnummer så alla i gruppen kan se. Jag tycker fortfarande vi gör en grupp utan telefonnummer, men har inte hittat någon bra app för det.Aha, var typ säker på att nån la upp en länk till nån annan sida. Tror inte vi blir mer än 50. Jo, det där med att telefonnumret syns är ju dumt, inte för att jag tror att just de som följer Okapi är så intresserade av mitt nummer men vem som helst som läser här kan ju gå med för att få se numret.
Haha ja jag gjorde en på supertext också, jag la ner tanken eftersom man måste visa sitt telefonnummer så alla i gruppen kan se. Jag tycker fortfarande vi gör en grupp utan telefonnummer.
Går det att få med ljud på mobilen på något sätt?Kan vi inte starta en observationstråd i så fall? Där man bara får skriva när nåt händer. Då kan de som vill sätta bevakning på tråden.
Det är ju det jag försökt säga hela tiiiidenFörklarar saken
Men var kan man fixa en utan att telefonnumren syns då?
Det är ju det jag försökt säga hela tiiiiden![]()
Det jag försökt fråga hela tidenVa? Alltså vet du var man kan fixa en utan nummer så är det väl bara göra det?