Den där okapin i Danmark

Jag tror jag har kommit på hur lite bekväma Mammakapi (måste komma ihåg att det inte är Fru Okapi nu:o) planerat:
Lika bra få det gjort så jag slipper bli övervakad i baken hela tiden och mobbad för jag fiser.
Jag vill ta ett bekvämt datum så 1/10 är ju okej och jag slipper konkurrens med lucia, jul och nyår osv.
Dessutom ska jag lura alla så en förmiddag blir ju bra.

;)

Skarmavbild%202016-10-01%20kl.%2011.35.48.png

Fortsätter att posta bilder för de som inte kan följa det live

Eftersom att denna tråden dör nu (ganska sjukt egentligen) så skulle jag vilja uppmana till nya fina direktsändningar på allt vad Buke har att erbjuda.
Människobebisar klarar jag mig utan men typ allt annat kan vara av intresse :love:
Vad har vi för resurser?
Hästar
Får
Hundar
Katter
??

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
437
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 292
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 286
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka