Jag vill isåfall ha en livestream av de små getterna som bor hos @fejt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill isåfall ha en livestream av de små getterna som bor hos @fejt![]()
Dumpa! Du är värd bättre.Det är svårt när hon inte vill prata. Hon verkar inte intresserad av det utan är nöjd ändå
Jag tror hon har många andra beundrare också. det känns som hon inte ser mig![]()
Det kanske blir en trend?
Mee kameror på alla möjliga djur...
Vilket djur vill ni se?
Du skulle kanske kunna montera varsin actionkamera på demJag tror faktiskt att de skulle kunna glädja många att ta en titt på dem då och då. Otroligt underhållande typer. Svårt att lösa rent tekniskt dock. De ligger ju inte och ruvar direkt...
Vi ska i alla fall inte ha webbkamera på en daggmask. Jag filmade en jättestor mask som kröp och det blev världens tråkigaste film, till och med mindre action än en idisslande okapi.
Nu kommer hon definitivt att knipa ihop till jul!" HERREGUD NÅN PERVERS JÄVEL ÖVERVAKAR MIG!"
En livestream på ett dräktigt sto och sedan föl borde vara rätt enkelt att fixa här på bukeDet kanske blir en trend?
Mee kameror på alla möjliga djur...
Vilket djur vill ni se?
Ja det vore ju intressant och kul....En livestream på ett dräktigt sto och sedan föl borde vara rätt enkelt att fixa här på buke![]()
Ja men den gjorde sej så bra mot den gröna gräsmattan, och först tog jag en snygg bild med min fot bredvid i blommig röd stövel och masken var en fot lång. Storlek 40. Sen filmade jag när masken kröp iväg men jag ledsnade ganska fort.Alltså, varför filmade du en mask?![]()
What, har de upptäckt att den inte alls är dräktig och har lurat alla?På zooets webbplats står det att kameran ska vara SLUKKET i morgon förmiddag, så ni får snabba er med alternativa djur som underhållning. Vi ska väl inte bli tvungna att jobba heller?
FÖL överhuvudtaget tänker jagJa det vore ju intressant och kul....
Helst om någon har shettisar eller fjordingar
den är av 6-10 för underhåll så det är kanske för att få bättre bilderWhat, har de upptäckt att den inte alls är dräktig och har lurat alla?![]()
den är av 6-10 för underhåll så det är kanske för att få bättre bilder
På zooets webbplats står det att kameran ska vara SLUKKET i morgon förmiddag, så ni får snabba er med alternativa djur som underhållning. Vi ska väl inte bli tvungna att jobba heller?
Lägg av med sånt hahahaDen där "Haloo?"-blicken vill man ju se igen i så fall!