Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har haft okapin uppe på datorn på fritids, så har barnen kunnat sätta sig en stund och titta lite.
En liten flicka kom insmygande till klassrummet jag satt i och bad mig följa med. Trots att jag sagt att där fanns en liten antilop, så trodde hon att den äntligen hade kalvat.
Sorry darling, lite längre tid tar det nog.![]()
Jag har inte lyckats se musen... Nån som kan screena..?
(Det där lät lite konstigt, visst gjorde det...???)
Där är ju Squii! Bökar runt precis framför mamakapiJaaa, där var Squii!![]()
Fölar eller kalvar?Den som får se när hon fölar måste ju spela in så alla som missar får se![]()
Citat från texten längre ner på video-sidan:
"Men vi forventer, at de to-tre måneders træning og tålmodighed snart giver pote, og så skulle vi meget gerne få bekræftet, at vi får en kalv efter sommerferien"
Kalv, med andra ord![]()
Min pappa sa alltid "tass upp" till sin medryttarhäst när han skulle kratsa hovarnaJag tycker att hon nästan är en häst, så jag tycker fölar låter bättrefast jag brukar kalla älgkalvar för älgföl så
![]()
Min pappa sa alltid "tass upp" till sin medryttarhäst när han skulle kratsa hovarna
Såg nu att okapin har klövar, så då känns ju kalv mer riktigt än föl. Enligt mig i alla fall![]()
Jag tyckte att hon andades alldeles lugnt, så det kanske inte blir nån verkstad idag heller.