Den där okapin i Danmark

Men då kan den väl få heta Minilopen då, så vet åtminstone vi här i tråden vem vi pratar om :love:
Fast vi vet inte om det är en han eller hon? Och det känns sorgligt att det bara finns en, tänk om den längtar efter andra små antiloper?
Även om det kommer en liten okapi så växer den snart ifrån Minilopen.

En okapirumpa i bild - och Squii :D bara 15 cm från henne.

hjLRVEI.jpg

Det finns nog flera ;) Squii-brigaden!

Det verkar ha varit lugnt i natt. De luddiga öronen syns nere i vänsterhörnet som vanligt. Har hon lyset på hela nätterna, stackars djur?

Det är väl en kamera som har mörkerseende. Eftersom det är i svartvitt. Har jag fått för mig i alla fall :o
Jag har följt tråden (och Okapin) i tysthet till nu. Men du har nog rätt. Jag har en liknande kamera hemma och den är svartvit på natten när den går på mörkerseendet, och i färg på dagarna. :)

Tycket att Minipi (?) borde komma snart så man slipper frustrationen av att vänta!

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
487
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 333
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?