Den kortaste beskrivningen

Sv: Den kortaste beskrivningen

hC31E661A

2506244864

128967867966977037.jpg

128949638937843988.jpg

560e7173-736c-466d-8de5-4d6eb8517d4a.jpg

Familjekarl.

Welsh Corgi Cardigan.
Han är lojal, ser till så att rutiner följs, och att alla håller sig på mattan. Han talar gärna om för oss om vi gör något fel, men kan samtidigt bli hur glad som helst för ingenting. Kommer man hem med ett blåmärke eller småsår, så ska han ta hand om det. Och så har han pondus så att hälften vore nog.

Vi brukar kalla honom för doktor, eller pappa, Ebbot. :D

Pudelmixen: BARNSLIG

Vinthunden: ÖDMJUK

Bichon Frisé jag passar rätt ofta: OKOMPLICERAD

Min kan nog beskrivas som en virvelvind.. Hon är överallt samtidigt och hinner riva ner en massa saker innan jag ens hunnit tänka tanken på att få henne att samla sig.

Ras? Rottweiler (hon har nog inte läst rasstandarden ordentligt..)

Tollaren: Snabb. Snabb i sättet och snabb i tanken, behöver inte alltid vara positivt.

Norrbottenspetsen: Livsnjutare. Njuter lika mycket av en soffdag som att kuta i skogen.

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
519
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 992
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 719
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 091
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka