Den pinka Magnumen

Gammeln

Trådstartare
Vad tycker ni om den? Jag tycker den var supergod med sin syrlighet :d. Annars var det tunnt med nya glassar för i år :meh:

Visste inte ens om den:eek: Vad är det för smak?

Jag är väldigt konservativ när det gäller glass...ska vara magnum original :p

Tyckte inte om Magnum Pink, jag åt inte ens upp den utan kastade den efter typ 3-4 tuggor. "Blek" i smaken, tråkig och chokladen va inte heller god, synd för den såg god ut :(

PINK:
Ingredienser: SKUMMJÖLK, socker, hallonpuré (10%), kokosolja, kakaosmör¹, kakaomassa¹, glukossirap, glukos-fruktossirap, HELMJÖLKSPULVER, MJÖLKFETT, SKUMMJÖLKSPULVER eller koncentrat, färgämnen (E171, E172), emulgeringsmedel (E471, SOJALECITIN, E476), vasslepulver (MJÖLK), stabiliseringsmedel (E412, E410, E407), rödbetsjuicekoncentrat, syra (E330), arom. Kan innehålla spår av nötter och sesamfrön. ¹Rainforest Alliance™ certifierad.

PINK:
Ingredienser: SKUMMJÖLK, socker, hallonpuré (10%), kokosolja, kakaosmör¹, kakaomassa¹, glukossirap, glukos-fruktossirap, HELMJÖLKSPULVER, MJÖLKFETT, SKUMMJÖLKSPULVER eller koncentrat, färgämnen (E171, E172), emulgeringsmedel (E471, SOJALECITIN, E476), vasslepulver (MJÖLK), stabiliseringsmedel (E412, E410, E407), rödbetsjuicekoncentrat, syra (E330), arom. Kan innehålla spår av nötter och sesamfrön. ¹Rainforest Alliance™ certifierad.
Ser ungefär likadant ut på de andra, inte hittat någon med palmolja.

Liknande trådar

Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 494
Senast: Mia_R
·
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: Roheryn
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 929
Senast: corzette
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 402
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31