Den stora klimatdemonstrationen i Stockholm idag

Bukefalos 30 år!

Jag hade väldigt gärna gått om jag haft möjlighet, det är lite för långt och krångligt för mig att ta mig till Stockholm tyvärr. Hoppas den får mycket uppmärksamhet!

Känner flera som var med. Själv undviker jag fortfarande folksamlingar efter att ha blivit skadad vid en olycka i höstas, är livrädd för att bli knuffad igen.

Tycker det inte rapporterades särskilt mycket i tidningarna att 50,000 gick. Istället handlade det om valrörelsen, vad Jomshof vill göra som minister, fotboll, och lite hockey. Och naturligtvis vad som hände i Fagersta. Lite förvånande.

Haalands nya frisyr får mer utrymme.

Hade velat men det är för långt bort. Gick du @Thaliaste ?

Jag har varit borta i helgen och kom med tåget lagom tills att de börjat gå, så kollade och hejade lite, men var sedan tvungen att åka hem. Det var i alla fall väldigt mycket folk och bra stämning, så det är kul! Hade jag varit hemma så hade jag nog gått med, gillar att det är så bred uppslutning och att man från arrangörerna aktivt jobbat för att samla hellre än att splittra.

Tycker det inte rapporterades särskilt mycket i tidningarna att 50,000 gick. Istället handlade det om valrörelsen, vad Jomshof vill göra som minister, fotboll, och lite hockey. Och naturligtvis vad som hände i Fagersta. Lite förvånande.

Haalands nya frisyr får mer utrymme.

Det var med på SVT:s kvällsnyheter i alla fall, och även DN har flera "sidor" (digitala) och film samt ett mindre bildcollage.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hönstråden del III

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • Hinkar