Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att du har klarat av första ensamdagen. Det är stort.
Jag har legat eller, jag ligger i influensa och när febern låg på 39,6 trots full dos med både alvedon och bamyl koffein i kroppen så fick jag varken så mycket gjort eller så mycket vettigt tänktHoppas verkligen att du och Alice inte blir lika sjuka.
Skönt att dagarna flyter på och att du fick ridit lite fast Alice var med i stallet. Det är verkligen inte dåligt.
Kramar
Du är ju en supermom
Håller tummarna att ni håller er friska nu.
Men stackare!!Nä så illa däran är vi verkligen inte, och jag hoppas verkligen att du kryar på dig!
Jag är trött och lite lätt ynklig idag, men det känns ändå helt okSka iväg till lite affärer strax och sen kommer morfar på middag ikväll
![]()
Tack! De där två är de största kärlekarna jag har nu. Att få njuta av dem tillsammans är ju det bästa som finns
Och ja, Tiny är nog den mest empatiska människa jag någonsin stött på så det skulle inte förvåna mig! Men samtidigt så önskar jag att hon kunde få slippa, hon har tillräckligt ju! ♡
Sonic - ptja, the more the merrier! Eller nåt
Tiny - jag har nog känt av den lite nu och då i ett par veckor, men det var först i morse som jag märkte att den brutit igenom.