Deppig vovve

B

Bus

Min lilla border tjej är just nu deppig... inget är kul och hon bara ligger och sover hela tiden. Tror hon lider av en släng av vårlängtan faktiskt. :confused: Men idag var vi iväg och körde lite med fåren och det var väl så där... har inte den riktiga andan men bryr sig i varje fall nu!! :angel: Stackars liten, det kan inte va lättt när man inte kan prata om sina känslor. Hopaps hon snart blir den gamla vanliga... faan man tror ju hon ska dö ibland. Min lilla snutta!!! Dessutom fäller hon som en galning och det gör det säkert inte lättare.
 
Är det löp på gång? Min schäfertik blir likadan någon vecka innan hon ska löpa, fäller en massa och deppar.
 
verkar som många djur blir deppiga så här års.
min häst verkar også deppig,har dock börjat kvickna till igjen nu när solen har varit framme några dagar,
mina katter også har hengt medh uvudet.
det måste va för att dom tycker vinteren nu måste lägga av.

hoppas din lilla hund kvicknar till snart.
 
hon har nog ett löp på gång ja. Men det brukar inte bli så härjävligt, kanske släpper det snart. :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 937
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 226
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp