Derby stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bisquit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 963
B

Bisquit

Någon som har någon erfarenhet av dessa stövlar eller andra Derby stövlar?

750.jpg

Har varit inne och kännt på dom och dom är rätt mjuka i lädret.
Är det bra eller dåligt?
Tänker att dom tappar formen lättare då, är det rätt eller är jag helt fel ute? :p

Sv: Derby stövlar

min kompis har sånna, och hon har använt dem nästan dagligen i 1½ år tror jag. de är fortfarande fina och har inte tappat formen eller säckat ihop sig som en del mjuka stövlar kan göra. riktigt snygga oxå :)

Jag har haft ett par. Dom var super sköna men kanske för mjuka då dom väldigt lätt såg slitna ut men de var underbara att rida med..

Fast nu till stor sorg har dom fått åka till stövelhimlen efter 4 år:cry:

jag harsåna.. dom är :love: sååå sköna och mkt snyggare än tex sarm osv.

På vilket sätt såg dom slitna ut? :crazy:
Alltså tappade dom formen eller hur?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 632
Senast: attheedge
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 487
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka