Det är för lätt att bli kär!

B

**BORTTAGEN**

Jag har passat och matat och gossat med grannens katter en vecka, och jag är helsåld! Jag som inte ens gillat katter och ev. även är allergisk emot dem, tycker att dom är helt underbara.....jag blir varm i kroppen bara jag ser dom..varför är det så??? :love:
 
Möjligen, eller för att de är så fantastiskt vackra och självständiga och luktar så underbart gott och accepterar så mycket..
 
Så är det...
Mina föräldrar uppskattade INTE katter innan jag tog med mig min lille prins på semestern.
I julas gav de honom fina leksaker i julklapp, och inför grannar och vänner beskriver de honom som "vårat barnbarn" ;)
 
Min mor tycker att katter "ska va i lagår'n", men när Spirit och jag sov över förra julen så fick han på något mystiskt sätt tärnad julskinka och leverpastej till frukost. :d Mamma såg ut så här -> :angel:.
 
Ja det kan jag verkligen skriva under på. När vi skaffade våra första kattungar här på gården hade vi verkligen bestämt att de enbart skulle vara stallkattor.

Men så var de så små och Gladorna (rovfågel) cirklade runt i skyn, så de fick väl vara inne i huset till de vuxit lite... och här är de fortsatt förståss :love:

De har t.o.m. fått kattlucka så de kan komma och gå när de vill, utom på natten för då ser det ut så här :angel:
 
HA! Tänk att ha sånt sällskap i sängen! Där finns inte plats för nån man?
 
Jodå, om han ber snällt så... :angel:.

Han har ett knep. Häller han upp lite kattgodis i en skål, lämnar kissarna sängen i full fart för en stund så han hinner krypa ner :D. Matten är ju så himla pjoskig :o med sina hjärtegryn :love: att han inte får mota bort dem.

Tänk att det har funnits en tid då jag tyckte att kattor bara var ett nödvändigt ont....
 
Hahhahaha...så gör jag också...jag öppnar kylen varpå det rasslar till från sängen o vips så står det sex hungriga katter nedanför....o numera en hund. :D
En bit skinka till varje djur slängs på golvet.... :angel:
O jag kastar mig in i sängen,sedan kommer de in o lägger sig men då kvittar det ju ,jag har ju redan placerat mig ! :D

och...ja,det är en labbe,en siames,fem abyssar och en make i sängen...o nej....den är inte specialbyggd(standardmått för dubbelsäng.).... :angel: :crazy: :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 363
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 655
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp