Det bästa kreditkortet

Centaur

Trådstartare
Vilket kreditkort använder ni? Varför har ni valt just det kortet? Hur ser villkoren ut?

En familjemedlem ska skaffa ett kreditkort för att i huvudsak använda vid näthandel, matinköp och resor. Vanligtvis inga stora summor, kanske snittar på ca 5000 per månad. Personen har Swedbank som vanlig bank. Det ska helst vara ett Mastercard. :)
 
Vilket kreditkort använder ni? Varför har ni valt just det kortet? Hur ser villkoren ut?

En familjemedlem ska skaffa ett kreditkort för att i huvudsak använda vid näthandel, matinköp och resor. Vanligtvis inga stora summor, kanske snittar på ca 5000 per månad. Personen har Swedbank som vanlig bank. Det ska helst vara ett Mastercard. :)

Statoil. Gratis, fungerande hemsida, bonus på alla köp. Bonus betalas ut i handen. Mastercard.
 
Coop Medmera Mer.
Ger dubbel poäng hos Coop, som kan användas för att byta mot varor eller SAS Eurobonus poäng.
Gratis uttag i bankomat utomlands.
Gratis första året.
Räntefritt i ca 50 dagar
 
Ica och Coop har mastercard som inte tar ut avgifter vid uttag i utlandet(även utanför euro-zonen), Coop tar inte ens valutapåslag på sitt och Ica tar lägre än de flesta andra. Vilket som är bäst där beror nog på vilka summor man tar ut, var man handlar osv.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 080
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 984
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp