JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
japp, eftersom hon heter Vera Wang Princess på stamtavlan kommer hon kallas för Vera. Var och hälsade på idag, full rulle på de 6 valparna.... hur gulliga som helst.... om 9 dagar är hon leveransklar
en liten bild på yrvädret:
Sv: Det blir en Vera
Vilken sötnos
Är också lite nyfiken på ras...
Söööt!
Är det en schnauzer?
Men gudarns så söt!
Valpar är så bedårande.
en dvärgschnauzer, peppar & salt är det
Men "suck" vad schnauzer valpar är bedårande
Hittade en massa gamla kort på Rocky ( schanuzer ) när han var valp ... Snuttiplutt.
Lycka till med VERA och mycket bilder vill JAG ( säkerligen fler ) se nu
visst är dom helt ljuvliga
lovar att fota en massa då vi hämtat henne :P måndag 24/7 kl 14.00
Rocky var en snygging han!!!!
Vilken liten sötnos hon är.
3 av Veras söta syskon
Övr. Hund
Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in...
3
4
5
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Hej,
Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 873
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 857
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 181
Hund