Bukefalos 28 år!

Det där man ska fixa med teven

Vinterbad

Trådstartare
Är det nån som har lyckats få till några kanaler? Här kommer jag att rensa blåbär i kväll i stället för att titta på Idol. Och husse är på ett strålande humör - not!
 
Jag har lite dimmig uppfattning om vad det är som händer, men man ska liksom ladda ner alla kanaler igen på nåt vis och det fungerar inte. Det kan väl inte bara vara här på byn som dom har tagit bort kanalerna?
Jag har inte läst nåt i tidningen om det. Förvirring.
 
Bara att göra en ny kanalsökning efter frekvensbytet. Kanalerna har varit tillgängliga här hos mig igen sen i em.
 
Jag har lite dimmig uppfattning om vad det är som händer, men man ska liksom ladda ner alla kanaler igen på nåt vis och det fungerar inte. Det kan väl inte bara vara här på byn som dom har tagit bort kanalerna?
Jag har inte läst nåt i tidningen om det. Förvirring.

Bara att göra en ny kanalsökning. Har ni någon form av digitalbox så brukar det göras automatiskt när boxen startas om.
 
Vi har gjort kanalsökning flera gånger om men får meddelande att det är fel på antennen.
Hyresvärden har samma problem och han väntar i telefonkö nu hos supporten.
 
Ja vi har Boxer. Hyresvärden har pratat med Robert och fått tips om att vänta till i morgon, och att vi i övriga lägenheter också ska ringa och felanmäla.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
609
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Brie
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp