Bukefalos 28 år!

Det där man ska fixa med teven

Vinterbad

Trådstartare
Är det nån som har lyckats få till några kanaler? Här kommer jag att rensa blåbär i kväll i stället för att titta på Idol. Och husse är på ett strålande humör - not!
 
Jag har lite dimmig uppfattning om vad det är som händer, men man ska liksom ladda ner alla kanaler igen på nåt vis och det fungerar inte. Det kan väl inte bara vara här på byn som dom har tagit bort kanalerna?
Jag har inte läst nåt i tidningen om det. Förvirring.
 
Bara att göra en ny kanalsökning efter frekvensbytet. Kanalerna har varit tillgängliga här hos mig igen sen i em.
 
Jag har lite dimmig uppfattning om vad det är som händer, men man ska liksom ladda ner alla kanaler igen på nåt vis och det fungerar inte. Det kan väl inte bara vara här på byn som dom har tagit bort kanalerna?
Jag har inte läst nåt i tidningen om det. Förvirring.

Bara att göra en ny kanalsökning. Har ni någon form av digitalbox så brukar det göras automatiskt när boxen startas om.
 
Vi har gjort kanalsökning flera gånger om men får meddelande att det är fel på antennen.
Hyresvärden har samma problem och han väntar i telefonkö nu hos supporten.
 
Ja vi har Boxer. Hyresvärden har pratat med Robert och fått tips om att vänta till i morgon, och att vi i övriga lägenheter också ska ringa och felanmäla.
 

Liknande trådar

Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
664
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 632
Senast: Hazel
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 513
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 313
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp