det går inte!!!!

Mysaan

Trådstartare
Jag blir galen. UNgarna kan mne inte jag. Nu har de lyckats flytta startmenyfältet igen så den tar massa plats uppifrån och ner på vänster sida av skärmen. Hade för mig att man skulle ta tag i kanten och hålla in museknappen och bara dra rätt den men det går ju inte.:crazy: :confused: Så vad ska jag göra nu??? Är så trög så¨jag fattar inte varför jga har dator alls. :crazy:

Sv: det går inte!!!!

Inte i kanten. Mitt på klickar du och hållerkvar. Dra dit du vill ha den.

Går inte detta är förmodligen aktivitetsfältet låst. Högerklicka på startknappen och välj egenskaper. Kolla alternativen där.

Sv: det går inte!!!!

Du kan högerklicka direkt i aktivitetsfältet och ta bort bocken "Lås Aktivitetsfältet", sen är det bara att dra tillbaka det dit du vill ha det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 649
Senast: Ceta
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 835
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 835
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka