Det GÖr Ooontt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

ameo

Trådstartare
Moderator
När mitt inneboende monster i magen rör på sig, sparkar eller vänder sig om så gör det så nedrans ONT! :mad: Det har det inte gjort med de andra i magen.
Någon som varit med om detta? Som kanske vet om det är något att oroa sig för? Det är alltså inte sån smärta som vid förvärkar elelr sammandragningar, utan smärta framkallad där händer eller fötter envisas med att "sticka ut". Och ibland tränas det tydligen på hållfasthetslära :p , för det sticker ut en kroppsdel ordentligt då och då..
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

1995 bar jag på en alien som med rumpan uppkörd under revbenen tog spjärn och knäckte 2 av den . Aj :crazy: ...

Min brorson lyckades med att imponera grymt på mig redan i sin mammas mage för hans paradnummer var att trycka med fötterna så man helt tydligt SÅG fotsulan och tårna på min svägerskas mage. Det såg banne mig ut som om en liten tomte var på promenad där inne.
Såg verkligen lite "små läskigt" ut :D ...

Fast vi kanske producerar väldigt vilda barn i min familj? Hur som, i våra fall var det inget att oroa sig över och jag hoppas att det inte är det i ditt heller, lycka till och vi ser fram emot att se "Ameon" på våra internationella fotbollsarenor i framtiden :D
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Ameo, låter som du är "stor" den här gången, lillen kanske inte har plats helt enkelt men har behov att att röra sig,
kommer ihåg att jag själv fick sätta mig ner ibland för att det var sånt liv där inne, men jag hade en jättemage.....
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Oooo ja! Lucas var en jäkel på att göra illa mig, och han AVSKYDDE när jag satt vid datorn hemma, så sparkade han och tryckte så det gjorde jätteont. På jobbet fick jag sitta vid datorn, men inte när jag kom hem... han är likadan idag utanför magen.

Nathalie gjorde inga såna grejer vad jag kommer ihåg.
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Nej som dom andra redan skrivit-inget att oroa sig för-

Min son var oxå en vilde i magen och han var stooor 4,730 & 55 lång så det är nog bara platsbrist din bebbe har :D

Så här såg han ut 1 dag gammal :eek:
Tänk på att fotot är 25,5 år gammalt :o
jimmy010.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Det GÖr Ooontt...

Jag har också ont :cry:
Fast det gör inte ont när h*n sparkar!

Hela magen känns öm, det trycker på neråt hela tiden..
bäckenet har förvandlats till ett enda stort blåmärke, det är jag övertygad om! Från ljumskarna så strålar smärtan ner mot underlivet när jag går.. tvi vale säger jag bara, jag börjar bli skraj att det är nåt lurt på g :crazy:
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Han är en gud :d
Förbaskat snygg.. snudd på förbjudet snygg, och då har jag bara sett honom bakis :d :love: :d
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Och där spräcktes myten att barnen bara blir större vid födslarna, själv vägde jag 4,2 för så där ca 38 år sen :angel:

Men rekordet som jag känner till är min släkting, hon var 17 och slankt byggd när hon födde sin son för 3 år sen, han vägde 5,2 :p
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Det gör ont, jag hade god lust att boxas tillbaka på elin när hon låg i magen, hon älskade oxå att ligga och sparka på mina revben...
Den lilla knodden som ligger i magen nu tror tydligen att min urinblåsa är en fotboll eller boxningsboll... Det borde finnas tillräckligt med plats för det liva livet att röra på sig nu men tydligen ska man ligga där nere och bråka... *suck*
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Jag tror faktiskt att barnen VAR större förr :D
När man läser födelse i tidningar så är det bara småttingar dom får fram :angel:
Samtidigt som min son föddes var det en bagarfru som födde en son som vägde 5,7kg :eek: vi smög bort till barnavd. och kikade på den och han VAR STOR man såg inte ögonen för det var bara fett
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Vilken jätte du fick. Mina var ju så pytte pytte små. 2010 gr och 2640 gr.

Ameo, du får säkert en grabb denna gången.
 
Sv: Det GÖr Ooontt...

Jag har också ont i magen ibland denna gång. Just nu är jag jätteöm i hela magen sedan i lördags. Då var jag på konsert och ungen röjde runt som en galning och jag fick som träningsvärk i livmodern (?) om man nu kan ha det. Men det var väldigt trångt i magen redan innan. Det verkar som ungen växer i omgångar och min kropp inte hänger med. Nu verkar den ha växt massor och kanske flyttat sig på något sätt.
Barnmorskan kände på den i förra veckan och huvudet låg i läge så hon sa att det inte var troligt att den skulle vända sig något mer. Då hade den sjunkit också så jag fick bättre plats med mat och sådant och kunde mocka och fixa i stallet, men nu är det tvärtjockt! Det trycker på överallt så att man mår lite illa hela tiden, men jag hoppas att det släpper!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 053
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 789
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: Ela
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
7 829
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp