Det här är väl rätt rimligt för stallplats/hyra?

M

MamaJustify

Ska sondera terrängen för stall (Västerås) och ett stall, har ej tittat på det ännu men ska titta efter helgerna och anmäla intresse om det håller vad det lovar.
Nämligen detta: Boxplats, stora fina hagar, stora och små, vinter och sommarhagar, två ridhus, två belysta utebanor, fina och många ridvägar, kliubbrum m. kök och dusch, på vardagar ingår ut och insläpp, fem fodringar, täckesbyten, fri tillgång till torv/halm, fri tillgång till hö, hösilage och havre, på helgerna fodras det två gånger, viss stalljour helger ingår det kan man iof köpa sig fri ifrån.
Hopp och dressyr tränare finns på anläggningen.
Detta för 3350 kr.
Ok pris eller hur?!

Frågan är bara om det passar oss, vi är mer hobbyinriktade, vill ej hamna på ett ställe med bara elit och tävlingsmänniskor....
 
Sv: Det här är väl rätt rimligt för stallplats/hyra?

Tycker det låter som ett väldigt rimligt pris:)

Är själv tävlingsryttare och gillar när det är lite blandat i stallen, blir oftast mer gemytlig stämning då! För min del spelar det ingen roll om någon inte tävlar och tränar på samma sätt som mig bara man sköter sin häst och håller rent och snyggt i stallet!
 
Sv: Det här är väl rätt rimligt för stallplats/hyra?

oj va billigt!!
jag betalar många fler tusen i enköping.
 
Sv: Det här är väl rätt rimligt för stallplats/hyra?

Tycker det låter otroligt billigt faktiskt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Det är så att jag eventuellt ska skaffa min första egna häst och har en fråga om stallplats och tänkte fråga er om vad ni anser om...
Svar
18
· Visningar
2 344
Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 717
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Vilket stall tycker ni spontant verkar passa mig och min häst bäst? Jag har ett barn på 6 månader och är gravid med nummer två. Har en...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp