Bukefalos 28 år!

Det här med citat

Hur gör jag för att citera numera. Så fort jag trycker på citat så byter det bara emllan multi- och singelcitat men jag får inte upp någon svarsruta med citatet i. Igår löste jag det med att högerklicka och öppna i nytt fönster då gick det men det känns som en krånglig väg.
 
En del verkar inte ha upptäckt att man inte behöver klicka på svara om man bara vill just svara ... Därför trycker de på svara som numera är Citera. Lite förvillande.

Det Shaggy beskriver verkar dock vara något som blir fel, så ska det ju inte uppföra sig, svarsrutan med citatet ska komma upp.
 
En del verkar inte ha upptäckt att man inte behöver klicka på svara om man bara vill just svara ... Därför trycker de på svara som numera är Citera. Lite förvillande.

Det Shaggy beskriver verkar dock vara något som blir fel, så ska det ju inte uppföra sig, svarsrutan med citatet ska komma upp.
Inte om man bara trycker på +citat? :)

@Shaggy Som Gimlan skriver så är det svara man klickar på för att citera. Vill man bara skriva i en tråd utan att svara någon specifik bara skriver man i svarsrutan direkt, utan att klicka på nåt innan. + citat är multicitatsfunktionen, för om man vill citera flera. :)
 
Aha, nu fattar jag vad hon menar. Ja, det är klart.

Shaggy, när du klickar citat och alltså vill multicitera så ska inte rutan komma upp. Däremot får du ett meddelande där det står "tillagt i multicitat".
 
UOTE="mandalaki, post: 16390574, member: 214"]Aha, nu fattar jag vad hon menar. Ja, det är klart.

Shaggy, när du klickar citat och alltså vill multicitera så ska inte rutan komma upp. Däremot får du ett meddelande där det står "tillagt i multicitat".[/QUOTE]
Okej, då ska vi se om även jag lyckas med att göra på "rätt" sätt. ..
För jag trodde att om man ville citera någon så skulle man trycka på citera, men då händer det absolut ingenting. ..

Tusen tack för tipset om hur man citerar :D
 
Nu ser jag det.
Men hur gick det till när dom försvann ???

Nåja, nu vet jag iallafall hur man ska göra :D
Det är lätt gjort att man råkar sabba quotetaggen om man börjar skriva för snabbt. Bättre att vänta tills man ser att skrivrutan laddat klart och att markören står på rätt ställe.

Då och då ser man inlägg med bara citat, klickar man då upp det rosa så ser man att skribenten lyckats feppla in sitt svar I citatet och det blir helt obegripligt vem som skrivit vad.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 713
Senast: Wille
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 035
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 321
Senast: Blyger
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 264
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp