Det stora fyra-noll Lite tips tack

Det börjar närma sig med stormsteg, min 40-års dag ( 1 januari) och jag börjar få lite panik på att man måste hitta på något.

Just nu är det blankt. Vi kan tyvärr inte åka iväg inom det närmaste även om det är planen. Ruggigt dyrt att åka över nyår någonstans så det väntar vi helst med.

Behöver inte vara på själva nyårsdagen utan firandet kommer troligtvis bli lite senare. Sambon fyller år i februari så vi brukar slå ihop det till ett gemensamt firande.

Så kära bukevänner har ni några bra tips på vad vi kan hitta på? Allt är verkligen av intresse.

Behöver inte vara storslaget men något man inte gör varje dag typ.

Eller om ni har något bra tips på vad man kan önska sig :D
Fyller också 40 snart men bett om att inte bli firad :D på dotterns släktkalas fick de som promt ville uppvakta mig hehe. Fick blommor, en Riga kryssning och mellobiljetter, heeelt lagom!
Gillar inte att stå i centrum och tycker inte det spelar ngn roll att jag fyller jämnt. Jobbar den dagen och köper med mig en tårta hem efter :)
 
Jag frågade en pytteliten kvarterskrog om jag kunde få fira där med runt femton vänner. Det gick utmärkt. De föreslog en meny, som blev billig då de visste att det blev fullsatt den kvällen. Hade t o m råd att bjuda på vin till maten. En kompis bakade tårta (kanske inte helt enligt reglerna egentligen) och en annan kompis spelade gitarr och sjöng. Det blev avslappnat, enkelt och glatt. Jag slapp laga mat och städa, kunde bara agera nöjt födelsedagsbarn och ta emot gratulationer hela kvällen :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 151
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 898
Senast: hundtant
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 925
Senast: Halona
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 583
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp