Det svensk-italienska kriget om Knäckebröden

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare sjoberga
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 68
  • Visningar Visningar 2 990

Bukefalos 30 år!

Vad blir utfallet?

• ICA viker sig och Wasa är tillbaka innan jul

Röster: 10 16,9%
  • Barilla viker sig och Wasa är tillbaka innan jul

Röster: 3 5,1%
  • ICA börjar med massor av fulknäckeprodukter i sitt EMV-vurmande

Röster: 34 57,6%
  • Barilla säljer Wasa innan årets slut

Röster: 2 3,4%
  • ICA tappar kunder som vill köpa sitt Wasabröd

Röster: 25 42,4%

• Antal omröstningsdeltagare
    59
Viskar vad är mums mums?
IMG_8669.webp

Det behövdes ingen subtilitet. Jag hade ingen aning. När jag såg bilden så minns jag att jag sett dem. Jag har aldrig ätit någon.
För själva frågan fanns överhuvudtaget ingen anledning att ”viska” men du valde att göra det och IRL brukar det kunna kännas som en sk teaterviskning som då kan besvaras med en sk teaterviskning eller blåsas upp till extrem högljuddhet i svaret för att ”skoja” med den första teaterviskaren. Jag försökte bygga på det möjligen inte så bra ”skämtet” med ett sarkastiskt litet inlägg menat som skämtsamt.

Möjligen lyckades jag inte med det ”sarkastiska skämtet” och möjligen var ”skrikinlägget” , ”viskningsinlägget” inte ett skämt, jag vet inte, vem vet?

För själva frågan fanns överhuvudtaget ingen anledning att ”viska” men du valde att göra det och IRL brukar det kunna kännas som en sk teaterviskning som då kan besvaras med en sk teaterviskning eller blåsas upp till extrem högljuddhet i svaret för att ”skoja” med den första teaterviskaren. Jag försökte bygga på det möjligen inte så bra ”skämtet” med ett sarkastiskt litet inlägg menat som skämtsamt.

Möjligen lyckades jag inte med det ”sarkastiska skämtet” och möjligen var ”skrikinlägget” , ”viskningsinlägget” inte ett skämt, jag vet inte, vem vet?
Nej jag bara svarade på frågan. Kanske tycker du mitt inlägg passade din sarkastiska tanke om att viska-skrika för att jag har stor text på min mobil. 🤷‍♀️

Att allting blev enormt i bilden beror på nåt så enkelt som att Wikipedia ser ut så på mobil. Så ja, du övertolkade nog rätt rejält där.

Det var en generad fråga från en utbränd NPF person som återigen inser att hon inte har koll på det alla andra har koll på. (och nu blev det säkert ännu mer genant med konversationen. Ber om ursäkt för det om så är fallet.)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka