När vi ändå diskuterar mat som försvunnit. Har nån sett mums mums på ett tag? Letat i flera olika affärer utan resultat.![]()
De har slutat tillverkas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vi ändå diskuterar mat som försvunnit. Har nån sett mums mums på ett tag? Letat i flera olika affärer utan resultat.![]()
De har slutat tillverkas.
Viskar vad är mums mums?När vi ändå diskuterar mat som försvunnit. Har nån sett mums mums på ett tag? Letat i flera olika affärer utan resultat.![]()
Viskar vad är mums mums?
Det behövdes ingen subtilitet. Jag hade ingen aning. När jag såg bilden så minns jag att jag sett dem. Jag har aldrig ätit någon.Subtil är inte ditt första namn va?![]()
Alltså nej, men jag blir extremt nyfiken kring varför (och hur) frågan vad en mumsmums är skulle besvaras subtilt.Subtil är inte ditt första namn va?![]()
För själva frågan fanns överhuvudtaget ingen anledning att ”viska” men du valde att göra det och IRL brukar det kunna kännas som en sk teaterviskning som då kan besvaras med en sk teaterviskning eller blåsas upp till extrem högljuddhet i svaret för att ”skoja” med den första teaterviskaren. Jag försökte bygga på det möjligen inte så bra ”skämtet” med ett sarkastiskt litet inlägg menat som skämtsamt.Det behövdes ingen subtilitet. Jag hade ingen aning. När jag såg bilden så minns jag att jag sett dem. Jag har aldrig ätit någon.
Skulle just googla när jag kom till det här svaret. Låter vidrigt
Nej jag bara svarade på frågan. Kanske tycker du mitt inlägg passade din sarkastiska tanke om att viska-skrika för att jag har stor text på min mobil.För själva frågan fanns överhuvudtaget ingen anledning att ”viska” men du valde att göra det och IRL brukar det kunna kännas som en sk teaterviskning som då kan besvaras med en sk teaterviskning eller blåsas upp till extrem högljuddhet i svaret för att ”skoja” med den första teaterviskaren. Jag försökte bygga på det möjligen inte så bra ”skämtet” med ett sarkastiskt litet inlägg menat som skämtsamt.
Möjligen lyckades jag inte med det ”sarkastiska skämtet” och möjligen var ”skrikinlägget” , ”viskningsinlägget” inte ett skämt, jag vet inte, vem vet?
Möjligen lyckades jag inte med det ”sarkastiska skämtet” och möjligen var ”skrikinlägget” , ”viskningsinlägget” inte ett skämt, jag vet inte, vem vet?
Det var en generad fråga från en utbränd NPF person som återigen inser att hon inte har koll på det alla andra har koll på. (och nu blev det säkert ännu mer genant med konversationen. Ber om ursäkt för det om så är fallet.)För själva frågan fanns överhuvudtaget ingen anledning att ”viska” men du valde att göra det och IRL brukar det kunna kännas som en sk teaterviskning som då kan besvaras med en sk teaterviskning eller blåsas upp till extrem högljuddhet i svaret för att ”skoja” med den första teaterviskaren. Jag försökte bygga på det möjligen inte så bra ”skämtet” med ett sarkastiskt litet inlägg menat som skämtsamt.
Skulle just googla när jag kom till det här svaret. Låter vidrigt![]()
Jättegoda
Jag brukar köpa kokostoppar, är typ samma sak.
Växte upp med att säga frasen " Nej tack, jag vill inte ha en mums mums.". Helt oätliga.Skulle just googla när jag kom till det här svaret. Låter vidrigt![]()
Nä, det är inte samma.Skummet är inte alls lika gott och ”chokladen” har för mycket fett i sig.
![]()
Inte exakt men det finns ju olika varianter. City gross säljer rn variant som är jättegod!
Är ju väldigt enkelt att göra själv också![]()