Bukefalos 28 år!

Det värsta jag har sett på länge

Sv: Det värsta jag har sett på länge

Åh vad jag vill sätta upp någon väldigt stor människa på hennes rygg och tvinga henne gå omkring med. :mad: Men det skulle ju vara och sjunka till hennes nivå.
Hur fasen är människan funtad?! Stackars ponny!
 
Sv: Det värsta jag har sett på länge

Jag har fortfarande inte hämtat mig. Har tänkt på det här till och från hela dagen. Jag är så glad att en del av de hemska människorna har åkt fast och att ponnyn (och hans kompisar?) har blivit omhändertagna. Vet inte hur lagarna fungerar där, men hoppas de får riktigt rejäla straff för det där. Fyf*n!!
 
Sv: Det värsta jag har sett på länge

Finns människor som tänder sexuellt på filmer där kvinnor piskar hästar, det finns en hel marknad för det hur sjukt den än låter :crazy:. Har cirkulerat andra filmer på facebook för ett tag sedan med en yngre tjej som sitter och piskar och sporrar olika typer av hästar i sadistiskt syfte tills dom blöder och lungorna nästan sprängs, riktig psykopat. https://www.facebook.com/photo.php?v=318570854843252&set=vb.100000710206425&type=3&theater :(
 
Sv: Det värsta jag har sett på länge

Såg igår och stängde ned. Fyfan. Skönt att de verkade vara arresterade och ponnyerna omhändetagna.
 
Sv: Det värsta jag har sett på länge

Verkligen fruktansvärt :,(

Värsta var när hon la ner ponnyn, satte sig på den o hoppa samtidigt som hon rökte sin cigg... Man verkligen såg att ponnyn va helt slutkörd.

Skönt att dom är fast o ponnyn omhändertagen. Hoppas den/dom får ett nytt bra hem.
 
Sv: Det värsta jag har sett på länge

Fyfan vad hemskt.
Mitt hjärta blöder för den stackars lilla ponnyn.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 950
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 491
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 838
Senast: Roheryn
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 258
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp