Bukefalos 28 år!

Detta möts man av när man ska till mig.

indian-charlie

Trådstartare
Äntligen hittade jag ett symaskinbord till vettigt pris :love: 100 kr

Så här kommer lite smakprov på hur det ser ut när man är på väg in till mig.

Jag ska byta ut skivan till ett egengjort av små ljusa klinkers.

Måste också berätta att i början av sommaren tog jag bort den rabatt av vintergröna växter som fanns intill huset, lade singel istället och fick en parkbänk av min far :bow: som jag målade svart för att den ska stämma med huset.

39cb4373.jpg


På den stora vita stenen under bordet står det Welcome och den lilla på bordet bär texten Love.

e1067215.jpg


42b9314a.jpg


c647a32b.jpg


För den uppmärksamme så kan man se en liten vovve som tittar ut från fönstret undrandes vad matte pysslar med. :rofl:
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

vad fint och mysigt det ser ut! :)
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Det är jättefint och mysigt gjort tycker jag! :) skönt när det är skugga också!
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Vad fint du gjort! :love: Tyckte det var både stilrent och mysigt på samma gång!


Nappar din tråd på temat framför huset, då jag nyss fått mig en blomsterlåda! (räcket i bakgrunden ska bytas ut, har hunnit få av överliggaren iaf hehe) Nu har jag även murgröna i lådan och de gröna träden har fått vita blommor (margeriter är det)

altan_blommor.jpg
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Snyggt och stilrent... I like :d
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Vad fint!
Jag trodde du skulle skriva: "Som ni ser på selen nedan så har hunden rymt sin kos" :D
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Verkligen jätte snyggt!

Själv ska jag ge mig på trädgården nästa år tänkte jag.
Och då blir det nog lastbils flak med matjord för att få ordning på den. :crazy::o
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Vilket fynd! 100 :- är ju jättebilligt :)
Vi har ett sådant bord hemma med, men har dock inte alls lika fin skiva. Förstår om du vill byta skiva om bordet ska stå ute, kan nog bli snyggt. Annars tyckte jag bordskivan var jättefin faktiskt.
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Verkligen jätte snyggt!

Själv ska jag ge mig på trädgården nästa år tänkte jag.
Och då blir det nog lastbils flak med matjord för att få ordning på den. :crazy::o

Tack. :)

Kul att få börja från början, jag försöker förvandla med små mått.
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Vilket fynd! 100 :- är ju jättebilligt :)
Vi har ett sådant bord hemma med, men har dock inte alls lika fin skiva. Förstår om du vill byta skiva om bordet ska stå ute, kan nog bli snyggt. Annars tyckte jag bordskivan var jättefin faktiskt.


Skivan är fin men det är ju ett stort hål i den efter symaskinen så något måste jag ändå hitta på, vill dessutom att den ska matcha stolen.

Tanken är att det på bordet ska finnas något som följer årstiden så att säga.
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Jo det är klart, ställa en prydnader på den skivan och det trillar igenom vore ju inget hit :p tänkte inte på att det var hål efter symaskinen, jag är vimsig idag :)

Det där med klinkers/ mosaik ska jag föreslå för min morsa, hon tog en skiva vi hade hemma och la dit på sitt symaskinsunderede. För övrigt en gammal vit skrivbordsskiva (uäk).
 
Sv: Detta möts man av när man ska till mig.

Det där med klinkers/ mosaik ska jag föreslå för min morsa, hon tog en skiva vi hade hemma och la dit på sitt symaskinsunderede. För övrigt en gammal vit skrivbordsskiva (uäk).

Hon kan ju använda skivan och lägga mosaiken/klinkersen på den och sedan spika dit en liten list för att dölja kanten bara.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp