Detta var min fasa...

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Vinga
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 4 018
Sv: Detta var min fasa...

Fast jag tror inte riktigt att man kommer får reda på det om döds orskaen fastställs till PSD.
Dvs barnet kan ha drabbats av psd innan katten klev upp och lade sig, men barnet kan ha dött i psd tillföljd av att katten la sig på den.

Min hund är likadan som dina katter, bästa nannyn man kan ha. Hon hör mycket tidigare om E ligger i sin säng och är orolig och då talar hon om det :)

kl

Fy vad obehagligt!

Här brukar vår lilleplutt sova i vagnen på altanen och jag har aldrig varit orolig att nån av katterna ska upp till honom då ena katten inte gillar närkontakt och andra katten kommerinte in på altanen. MEN, precis när jag läst denna tråd så gick jag bort och skulle kolla till honom...då ser jag att ena katten hoppar upp i vagnen och lägger sig tillrätta.

kl

Fy vad obehagligt!

Här brukar vår lilleplutt sova i vagnen på altanen och jag har aldrig varit orolig att nån av katterna ska upp till honom då ena katten inte gillar närkontakt och andra katten kommerinte in på altanen. MEN, precis när jag läst denna tråd så gick jag bort och skulle kolla till honom...då ser jag att ena katten hoppar upp i vagnen och lägger sig tillrätta.

Ha myggnätet på? Det hade alltid jag om Elias sov ute eller på balkongen (även om jag var i närheten) för det kändes bra :)

Usch, om det var katten som hade ihjäl barnet ska jag nog börja ogilla katter skarpt... Bara för att!

Det låter ju inte så logiskt. :crazy:

Det finns ju människor som haft ihjäl barn också, tänker du börja ogilla människor skarpt bara för att också?

Fast jag tror inte riktigt att man kommer får reda på det om döds orskaen fastställs till PSD.
Dvs barnet kan ha drabbats av psd innan katten klev upp och lade sig, men barnet kan ha dött i psd tillföljd av att katten la sig på den.

Min hund är likadan som dina katter, bästa nannyn man kan ha. Hon hör mycket tidigare om E ligger i sin säng och är orolig och då talar hon om det :)

fast blir det PSD om katten lagt sig på bebisen? Blir det inte snarare kvävning pga tryck mor bröstkorgen/ansiktet?

PSD blir det ju bara om barnet slutar andas av sig själv och man inte finner anledningen, är man kvävd borde det väl synas?

(har själv ingen aning, bara gissar)

Det finns ju människor som haft ihjäl barn också, tänker du börja ogilla människor skarpt bara för att också?

;)

Japp och hundar, ormar, vargar, hästar, bilar, tigrar osv osv...Det blir ganska mycket

Tänk så många nötter och leksaker som kvävt barn! Jag ska nog börja ogilla nötter och leksaker. Och trappor och vatten och soffor och.....

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 075
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 120
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Är det någon fas vid 6 år? Dottern är nyss fyllda 6 och som helt förbytt. Otrevlig, skriker, ska absolut inte göra det man ber om och...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka