Digitalkamera i mobilen

fejko

Trådstartare
Hur för man över bilderna som man tagit med mobiltelefonen (Nokia 3220) till datorn?

Sv: Digitalkamera i mobilen

Antingen via IR (InfraRöd) port, om du har en sån på datorn, eller med en speciell sladd som du kan köpa i princip var som hellst där dom säljer mobiltillbehör.

Finns ingen IR-port på mobilen. Man kan inte skicka dem via mejl?

har du mail i mobilen och kan skicka bifigade filer så går det utmärkt att skicka så. Tänk bara på att det kan bli dyrt. Speciellt om datorn du läser mailen på är uppkopplad via modem, då får du betala både för att skicka från mobilen och för att hämta hem till datorn.

Hur vet man om man har en IR port på datorn?

Inte särskilt dyrt om du mailar via internet(wap) istället för mailfunktionen i meddelanden.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 041
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur