Din favorit utrustning!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare mariiaE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 742
Sv: Din favorit utrustning!

Haha, det trodde jag också att hon menade först..:crazy: Nu lär hon väl ändå skrivit fel tänkte jag..:eek:

JÄTTESKÖN!! :love:

Nu kan jag inte fatta hur jag kan ha ridit i min appaloosa golden star så länge och faktiskt tyckt att den varit skön :eek: :rofl:

De va samma sak för mig!!! har en utprovad sadel till ponnyn nu hade en appalosa förut men den jag har nu är 100Gr skönare!!!

funderar på en sån :) är dom stora i storlekarna? för jag har bara sett fullstrl och min ponny har kort rygg..

Stora i storlekarna, hmmm... Nej, det skulle jag inte säga. Min häst har kort rygg (har 135 i täcken t.e.x.) och den passar bra på honom så att säga. Men de är ju rätt rejäla ändå.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka