Diskställ

Spraya eller gno in ättika, låt verka en stund och skölj av. Ättika har jag upplevt som mest effektivt mot kalk av allt jag har provat. :) Vågar dock inte svara på hur det påverkar materialet men det borde inte vara några problem med plast.
 
Spraya eller gno in ättika, låt verka en stund och skölj av. Ättika har jag upplevt som mest effektivt mot kalk av allt jag har provat. :) Vågar dock inte svara på hur det påverkar materialet men det borde inte vara några problem med plast.

Det kan jag prova, tror jag tillochmed har ättika hemma :)
 
Spraya eller gno in ättika, låt verka en stund och skölj av. Ättika har jag upplevt som mest effektivt mot kalk av allt jag har provat. :) Vågar dock inte svara på hur det påverkar materialet men det borde inte vara några problem med plast.

Ättikan fungerade bra förutom där jag slarvade lite :bow:
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
672
Anläggning Jag funderar på att köpa en spridare att dra med fyrhjulingen. Budget max 5000 kr. Vad är vettigt för de pengarna? Det finns ju spridare...
Svar
10
· Visningar
159
Senast: warg
·
Kläder & Bli fin Försöker öppna en sk barnsäker flaska Clinique take the day off men jag får inte upp korken. Min sambo har lyckats men jag kan bara...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp