Snyggt diskställ - finns det?

Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta fint…

Så, finns det några snygga diskställ? Vad finns ute i buke-hemmen?

Jag har (åtminstone för tillfället) ingen diskmaskin så kan inte vara världens minsta. Och jag avskyr de där som man bara viker ut eftersom jag lyckas peta omkull dem med jämna mellanrum och det känns i minsta laget.

Visa bifogad fil 140421


Själv gillar jag vårt från Joseph and Joseph

joseph-joseph-diskstaell-extend-staal-graa-plast-j85153-45339-6.jpg


Fler kort här och lite information

https://bagarenochkocken.se/fler-pr...ing/diskstall/joseph-joseph-extend-diskstall/
 
Var med mamma på Ikea igår och hon köpte det här. Grejen är att det inte finns några snygga diskställ (kom hon fram till) så hon valde detta då delarna är så pass små att det går att ställa undan i skåpet när det inte används. Plus att det rinner av direkt ner i vasken.

Det har vi. Och jag hatar det. Ramlar omkull och har sig. 🙈

Just nu har vi torkmatta som vi ska plocka undan när disken är torr. Det gör vi inte. 🙃
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 682
Senast: Septicemia
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp