Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är nästan aldrig distans i några klasser nu längre och är det det står det tydligt i propositionen.
Det går till så att du rider en sträcka utan hinder innan du startar terrängen. Brukar vara en bra uppvärmning
Trossnäs brukar ha distans i alla klasser men tror att det är för att de inte har nångstans att rida fram.
Man rider då en mätt sträcka på tid ( ponny 200m/min) häst tror jag 220m/min. Man får rida förfort, får då längre tid innan start till terrängen men dock en tröttare häst..
sedan har man 10 min till start i terrängen
Internationellt förekommer det fortfarande med en fas A, beror oxå på platsbrist för framridning. Nästan alla "stora" tävlingsplatser är ju gjorda för CCI tävlingar och har ju framridning därefter (minimal) så därför tror jag faktiskt att fas A kommer finnas kvar ett tag.
Juridik & Ekonomi Om mamman ska bo kvar med omyndig som ägare blir det ju också någon form av andrahandsuthyrning eller liknande. Det brukar BRF normalt...