M
Madde71
Lystring alla bukefalosar i Dalarna!! På lör 12 april 08-20 går ett långlopp av stapeln vid Mellsta camping i Borlänge!!! Det är för människor...min man Johan ska vara med och måste klara att springa minst 10 mil på de 12 timmarna för att få starta i den mänskliga varianten av Tevis Cup 16 mil i klippiga bergen i sommar. (Endast 2 svenskar får deltaga i år men man måste visa aktuell form minst 6mån innan för att få starta av försäkrings/säkerhetsskäl)
Hoppas det finns någon/några här från forumet som har möjlighet att åka förbi Borlänge ngn gång under lördag (på kvällen går det nog mkt tungt om vädret är vind och snö...) och heja på honom!!!
Det skulle betyda mkt för honom då jag inte har möjlighet att vara på plats...
Johan Fridlund skall ni hejja på!!! Arrangören vet säkert nummer. De springer en slinga om 1½-2km runt runt så ni kommer inte missa löparna..
Några av er kanske minns när han var med och sprang en slinga på Rimboritten 2006 och sprang förbi några CR ekipage och pulsade in snabbare än dem
Tack på förhand till er som kan hejja på!!!!
Madde
Hoppas det finns någon/några här från forumet som har möjlighet att åka förbi Borlänge ngn gång under lördag (på kvällen går det nog mkt tungt om vädret är vind och snö...) och heja på honom!!!
Det skulle betyda mkt för honom då jag inte har möjlighet att vara på plats...
Johan Fridlund skall ni hejja på!!! Arrangören vet säkert nummer. De springer en slinga om 1½-2km runt runt så ni kommer inte missa löparna..
Några av er kanske minns när han var med och sprang en slinga på Rimboritten 2006 och sprang förbi några CR ekipage och pulsade in snabbare än dem
Tack på förhand till er som kan hejja på!!!!
Madde