Sv: Ditt perfekta liv?
Det behöver inte vara storslaget, jag tycker det låter som en trevligt liv.
Jag skulle vilja få nåt stort arv från en okänd släkting alternativt vinna på lotto för jag behöver pengar för att leva det liv jag vill.
Sen skulle jag önska att jag var så trygg i mig själv att jag klarade att åka till Afrika eller Brasilien och volontärjobba på nåt djurrelaterat projekt i åtminstone 3 månader.
Efter det 1-2 års jobb på någon av de brittiska öarna, allra helst Irland eller Skottland. Där ska jag också träffa min charmige mörkhårige drömprins

Han ska sedan flytta med mig hem till Sverige(till min ö)där vi köper en lite lagom stor hästgård med plats för en 10 hästar eller så.
Där ska jag sedan ha liten hobbyavel av shetlandsponny och gotlandsruss, en shirehäst för att dom är så vackra, en häst av bra ridmodell för att det är kul att träna hoppning och dressyr(och denna ska ha häftig färg

)och frigående höns för att det är så himla lantligt mysigt. Och en stor inhängnad ska byggas där mina kaniner av olika raser och färger ska få gå och ha det bra.
Det hade nog varit kul att ha någon mindre hästrelaterad verksamhet som exempelvis ridlekis, handikappridning eller turridning.
Och kunna anställa min goda vän som älskar djur(och är oerhört oattraktiv på arbetsmarknaden pga sin psykiska besvär)för att gå runt och bara pyssla och fixa med alla djur hela dagarna.
The end