Ditt skrivbord

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Laban
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 827
Sv: Ditt skrivbord

n länk..... om inte bilden nedan syns

1543773.jpg

Hm, har jag blivit blind eller går det inte att ändra ett inlägg när någon svarat på det?

Tack moiran - jag och wikis kommer sällan överens :) Såhär skulle det föregående inlägget ha sett ut:

LFhomedarkish1mini.png

Det är mycket av en smaksak - min laptop kör Gnome eftersom det är lite lättare än KDE och laptopen är rätt gammal (333mhz, 128mb RAM). Det jag föredrar hos kde är enhetligheten - säger jag åt allt att vara svart blir allt svart, vill jag öppna en länk görs det i webbläsaren jag använder och inte i något annat. Gnome har istället fördelen med MER prylar, det känns ibland mer genomtänkt och uppbyggt för att "bara funka" utan konfigurering.

fluxbox > allt.

iofs var det länge sedan, men aterm, fluxbox och en schysst bakgrund gjorde susen. fick folk att dreggla när det var rätt inställt.

fluxbox lekte jag med i antiken också. :p såg ni inte länkarna jag länkade till. där kan man börja prata om fluff. :D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
140
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 690
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka