Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idahoe hade röstat på fio

Jag har missförstått henne tidigare, så jag hade egentligen velat ge henne en chans att förklara tydligare, men i det här läget hade jag ändå försökt rädda mig själv

Om du lägger en röst på mig så får du räkna med att den blir ifrågasatt även om det är DL1. Hade du avfärdat den med att det var det bästa du kunde komma på så hade jag släppt det helt för så är det för de flesta av oss första DL men du fortsatte vidare på skumspåret utan någon vidare täckning och det är lite intressant.

O & o för mig nu, klockan ringer 0500. :)
Eh
Gjorde jag ?:idea:
Nu kolliderar vi verkligen?
jag personligen valde att lägga min röst på dig för att jag faktiskt tyckte att du var sån att du ville hinta om att du har en god roll :crazy:
Enligt min erfarenhet så är det ofta de som INTE har en sån god roll som vill göra det !

Sorry men jag fattar inte din totala aversion mot mina tankar i detta -Självklart att min röst kan bli ifrågasatt- helt ok
Jag körde iaf inte vidare på skumspåret ( tycker jag då )

För övrigt kan jag meddela att jag faktiskt gillar tigrar. ;)

...Och så har jag hört rykten att Benedict Cumberbatch ska spela Shere Khan i en version som kommer ut typ2018, bara det gör ju rollen intressant i min värld... :o:love::p;)

"Ett! två! tre! fyr!
Raka led! två! tre! fyr!
Här marscherar våran tropp,
medan solen stiger opp
Vi marscherar rätt över berg och slätt,
ett, två, tre, fyr,
På ett militäriskt sätt"

Elefanternas militärmarsch ekade genom djungeln. Allra längst bak hördes en hög lite pipig röst. Det var elefanten Junior, son till Överste Hathi, som sjöng med. Plötsligt såg han nånting som rörde sig i skogen. Vad kunde det vara? Junior visste att hans far skulle bli arg, men nyfikenheten tog över och han avvek från ledet för att kolla upp ljudet.

a9ee685b61c12ce7cd7095ba240afd35.jpg

Fio var Junior, bybo

Jag missade att klockan gick så fort, vakna ledsna barn tog längre tid än jag trodde!

Mirtai hade röstat på BSF eftersom jag tyckte hennes motivering var märklig

Men hallå, när började DL vara 21 redan och inte 22? :arghh: :arghh:
Här kom jag in och trodde jag hade gott om tid ju:cry:

Ber så mycket om ursäkt LL, jag bara förutsatte att det var 22 som det typ alltid var sist jag var med och lekte...
Ska genast kolla vem jag hade röstat på
Ingen fara....jag saknar min partner @bollen__ också....Så nu har ni en helt nybörjare som kör leken själv för tillfället :o

Röstlista DL1 kl 21

14.20 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
19.31 quarter4ever röstar på LenaH
19.50 Fio röstar på Blacksmithfarm
20.02 cirkus röstar på fio
20:42 Habina röstar på cirkus
20:42 snurrfian röstar på idahoe

20:54 LenaH röstar på Idahoe
20:55 Artline röstar på snurrfian
20:56 Gabby_Ossi röstar på fio
20:58 Hedinn röstar på Artline

Mirtai hade röstat på BSF

Fio 2
idahoe 2

Hedinn 1
LenaH 1
Blacksmithfarm 1
cirkus 1
snurrfian 1
artline 1

@Habina jag tyckte du var skum för att du verkade veta något om hedinn och rösten som bsf la. Kolla inlägg #55 jag fick inget svar på de frågorna.

Röstlista DL1 kl 21

14.20 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
19.31 quarter4ever röstar på LenaH
19.50 Fio röstar på Blacksmithfarm
20.02 cirkus röstar på fio
20:42 Habina röstar på cirkus
20:42 snurrfian röstar på idahoe

20:54 LenaH röstar på Idahoe
20:55 Artline röstar på snurrfian
20:56 Gabby_Ossi röstar på fio
20:58 Hedinn röstar på Artline

Mirtai hade röstat på BSF

Fio 2
idahoe 2

Hedinn 1
LenaH 1
Blacksmithfarm 1
cirkus 1
snurrfian 1
artline 1
( mycket ) snabba reflektioner
Lite på det som kommit in efter DL...
Idahoe borde inte velat lagt en tredje röst på Fio som fått henne att säkert åka ut
( vi har inga dolda röster att ta hänsyn till) Men å andra sidan så var det efter DL-men det kändes ärligt för mig iaf!)
Mirtais röst , lite för sen -skulle ha kunnat putta upp BSF till diskussion i lottning- om den varit i tid-känns inte heller som det som jag främst vill ta mina tankar till just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Just nu funderar jag på... Del 3
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka