Djursjukvårdare i Danmark

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Stoppard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 636
S

Stoppard

Är det någon som känner till något om djursjukvårdarutbildningen i Danmark. En kompis är intresserad av att söka och prata med någon som pluggat där.

Sv: Djursjukvårdare i Danmark

Sök på dyresygeplejerske på google. Skolan ligger i Kolding i mitten av jylland.
Först ska man skaffa en pratikplats som är godkänd av skolan. Det är väldigt svårt eftersom det är många som vill in på skolan. Har man fått en plats så söker de in till skolan för dig.

Man börjar med en termin praktik sedan växlar man mellan skola och praktik, kommer inte ihåg hur många veckor.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 447
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 495
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 312
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 679
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka