JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Djurvård: Får inte söva häst
Moderator
Hästnyheter
Trenden är tydlig – det finns fler hästar i näringsverksamhet än tidigare och fler är sysselsatta inom näringen. Det visar nya siffror...
Hästnyheter
Det går bra för hästbranschen, antalet hästar i näringsverksamhet och antal sysselsatta i näringen ökar. Men när det gäller...
Hästnyheter
Förslaget har kritiserats för att riskera patientsäkerheten när hästar sövs. I det nya remissförslaget har Jordbruksverket därför ändrat...
Hästnyheter
Faktabaserad rapport ska öka användningen av hästen som hjälpmedel för att människor att må bättre. ...
Källa / Läs mer...
Göra i Borlänge?
Fritid Just ja, jag glömde Torsång. Enormt vackert, ett litet gulligt café vid vattnet samt ännu en handelsträdgård @strawberrysylt
athena_arabians
Alldeles nyss
Dejt
Relationer Hör av dig när du känner för det. Jag tror inte att man ska analysera så mycket.
Amha
1 minut sedan
Husvagnsrenovering
Fritid Jag hade absolut låtit det vara, kan bara bli sämre och de här Kabe tycker jag ser helt okej ut utvändigt.
vilde
1 minut sedan
Kattbilder #10
Svar: 617
Visningar: 32 654
Katt
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Extra tungt när det rör sig om en sådan ung hund som känns full av liv, men samtidigt känns det extra viktigt också. Att vänta lite när...
Sel
25 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 169
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Hittills fått 7 naturruvade, tyvärr var det en som jag märkte en eftermiddag att den hamnade efter, jag kollade över den och hittade...
Pilot
45 minuter sedan
Svar: 1 947
Visningar: 188 645
Djur