Bukefalos 28 år!

Dölja info under avatar

MagicaDeHex

Trådstartare
Hej hopp

Under min avatar syns ju info. Blandannat vart jag bor och det är ok. Men hur tusan får jag bort det andra? Om hur många blogginlägg och foton jag har? Vill ha bort det ju men hittar inte hur jag gör det:confused:
 
Sv: Dölja info under avatar

Det är den allmänna statistiken, som syns för ALLA medlemmar och inte går att dölja. Det är lite för att man ska vara medveten om att man faktiskt själv får stå för vad man skrivit och lagt in här på bukefalos, precis som att man har godkänt just det när man blev medlem på bukefalos.

Mvh

IngelaH
 
Sv: Dölja info under avatar

Om man raderar blogg-inläggen, bilderna och annonserna - försvinner den infon då?
 
Sv: Dölja info under avatar

Möjligen försvinner länkarna då.
Dessa länkar har funnits ganska länge nu, det är bara den med annonserna som är lite nyare.
Vill man är det lätt att hitta varje användares inlägg, bilder och annonser ändå, vilket kanske inte alla insett. Så jag tycker nog att det egentligen är bättre att det är synligt på detta sätt.
Om man inte vill att folk skall kunna se ex.vis vilka annonser man som forum-användare lagt in så finns alltid möjligheten att skapa ett separat användarkonto för att just lägga in annonser.
Jag kan dock tänka mig att en del ser det som en fördel om man kan se att annonsen har lagts in av en sedan gammalt känd användare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag ringde polisen nu om mitt ex. Han la en lapp på min bil igår. Han bor 2,5 timma bort Jag har varit tydlig o sagt/skrikit/skrivit...
2
Svar
39
· Visningar
2 768
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: julgrisen
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: SiZo
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
508
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp