Bukefalos 28 år!

Dogs in Action

Men det är väl inte bara hon som blir irriterad. Skulle ni sitta på segt modem skulle ni nog också bli irriterade för att en tråd tog så lång tid att få upp p.g.a bilder i inläggen. Varför inte bara länka? Man kommer ju ändå fram till bilden.

Emma.
 
Titta lite på smileygubbarna och så, så ser du att jag bara retas med Jadzia, jag försöker själv att ha bilderna på max 30k om jag visar dom i inläggen, likaså min användarbild.
 
Sorry :o jag tänkte aldrig så långt. Jag tänkte att ni var värsta fienderna.
 
Din hund säger jag bu åt och sen kan vi se henne springa, haha. Jag är hemskt skräckinjagande, vet du.
 
Äh, numera krävs det faktiskt ber än ett BU! Man får hoppa fram också och samtidigt säga BU! Vi har liksom blivit tuffare båda två :angel:

Evita tycker inte alls om främmande hundar va? För att vara lite allvarlig för en gångs skull :p
 
Nej, det gör hon inte. Hon accepterar att de finns i närheten, men hon vill sällan hälsa eller leka. Det finns dock undantag. Hon blev väldigt förtjust i en klubbkompis Schäfer och ville busa lite med honom, men att hon reagerar så är inte vanligt.

Ju mer menlös och dumsnäll den okända hunden är desto bättre brukar det gå. Då behöver inte Evita känna sig hotad.
 
Jag tänkte på om vi kunde träffas om jag lyckas ta mig till Örebro lite senare i sommar nämligen :)

Min hund är en mes, dumsnäll och vågar sällan börja leka utan en inbjudan från den andra hunden. Dominant är ett begrepp hon aldrig hört talas om heller :)
Ganska skönt, för man vet att hon ALDRIG skulle starta ett bråk..
 
neeeej! ni skulle ju slåss! och jag skulle ta betalt från folk som ville titta! *suck* där gick ännu en dröm i kras... :cry:
 
Vi kan slåss i en annan tråd ;)

Jag får stå för att Jadzia är ett totalt dumhuvud som ens vågar tänka på att tjonga till en hund, och hon kan tycka att jag är ännu dummare som klemar bort hunden?! :idea: :rofl:

Eller varför inte att jag låtsas vara FÖR blandrasavel, och att dom får förtur till ALLA kurser och tävlingar för brukshundar? :idea:
 
*mutter* nej ni skulle ju slåss på RIKTIGT! jag vill se blooood!

bebben; du är ute på farlig mark när du skojar om tävlingar och blandisar, jag har ännu inte hämtat mig från chocken jag fick när jag fick reda på att jag inte får tävla, och får stora problem att komma med i en spårgrupp bara för att mina hundar inte är registrerade. jag förstår fortfarande inte varför det ska vara på det sättet. :devil:
 
Tillgång och efterfrågan. Det gäller ju allt. Ju större efterfrågan ju dyrare priser och högre krav. Skulle det vara en spårgrupp i Långtbortistan så skulle du säkert komma med och bli ordförande i klubben på kuppen också.
 
jag hade lätt kunnat tänka mig att betala ett högre pris för det extra besväret arrangörerna får i och med att mina hundar är oregistrerade. men hur som helst lär de knappast vara sämre bara för att det saknas papper.
 
Träffas kan vi ju alltid. Jag har ju en bil att sätta min toka i. Annars är hon rätt så lydig och kan lägga sig ned då vi ska prata.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 166
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Vill ha ett kommando att använda för att ”skicka in” hunden mellan pinnarna. När jag skickar henne runt något, tex en kon så säger jag...
Svar
6
· Visningar
536
Senast: fryckan
·
  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp