Dölja vän

keramin

Trådstartare
Har en vän på facebook (och i verkligheten) som sprider bilder i långa rader som inte intresserar mig ett dugg. Det enda som händer är att jag blir irriterad och måste bläddra långt för att läsa det jag är intresserad av. Tidigare har jag kunnat "dölja" en vän som jag inte vill läsa något av för tillfället men nu kan jag inte hitta hur jag gjorde. Har någon en aning?

Sv: Dölja vän

under status uppdatering ska eller bör det finnas en ruta där de går att välja vem som kan se vad

välldigt bra om man har en allt för nyfiken mor

bör ju kunna fungera, gör det mot min mor i alla fall :D

Om du inte menar det som frej redan har förklarat (vilket jag skulle behövt få reda på när min mor skaffade sig fb, men nu ringer hon inte och skäller ut mig/ säger upp kontakten längre pga. statusuppdateringar) så kan du gå in på personen i fråga och trycka på knappen där det står vänner och där välja bland olika alternativ, t.ex. visa i nyhetsflödet.

Om du inte menar det som frej redan har förklarat (vilket jag skulle behövt få reda på när min mor skaffade sig fb, men nu ringer hon inte och skäller ut mig/ säger upp kontakten längre pga. statusuppdateringar)

trodde jag var ensam om att ha denna typ av mor, sist var jag homosexuell eller över sexuell:o för att jag vid ett tillfälle till en tjejkompis skrivit puss och kram saknar dig....

// frej som är gift med en som står upp och pinkar och har även tre gemensamma döttrar

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 099
Senast: lilsan
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 177
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband