jaadu vad som menas med STÖRRE SKANDAL vet jag inte eftersom jag inte ens har skrivit så :confused: :smirk:
 
Nu citerar jag dig exakt som du skrev i ditt inlägg riktat till mig!!

"det handlar inte om en häst på 100 000kr direkt. utan en shettis jag köpte för 5000kr så det är väl ingen större skandal."

Du har inte skrivit större skandal? :confused:
Jag måtte vara blind, eller så står det fel på min dator!!??
 
Hmm... Nej någon pålla är jag inte! Även om det står en hel hög pållar i stallet.

Du känner igen utropstecken och frågetecken..?
Brukar man inte använda dom? :confused:

För det brukar jag om jag tycker dom ska vara där...trodde det var normalt förfarande men vad vet jag.
 
Jag menar användarnamnet Pållan

H*n skrev massa utropstecken, inte ett utan flera! Samma sak m frågetecknen.

Tur att h*n inte kommit tillbaka!

Kram Favina :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 574
Senast: Piaff
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 209
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 851
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 090
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp