Domani ridbyxor

Sv: Domani ridbyxor

Köpte ett par sådana på Granngården på 70% rabatt. De är väldigt konstiga faktiskt :S
För det första så brukar jag aldrig kunna ha större storlek än 34 (brukar vanligtvis t.o.m ha barnstorlek), men i dessa från Granngården så har jag storlek 38, och även då är de skittajta i benen + att de nästan är för korta (är bara ca 160 cm lång, så det är lite konstigt). Har faktiskt aldrig ridit i dom för att jag kan knappt gå i dom ens. Verkar totalt felsydda. Kanske därför dom var så billiga. Vet inte varför jag köpte dom egenligen. Haha.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 144
Senast: Nominous
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Har fått problem med att hitta ridbyxor som sitter bra sedan jag gått från strl 38 till 36. Byxor i strl 36 sitter bra i midjan, låren...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: oxo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka