Domännamnstråden

Smultronritt

Trådstartare
Tänkte att vi här kan tipsa om och skriva lediga domännamn, eller fråga om man vill ha namninspiration till sin hemsida eller domännamn, ungefär som en namntråd på inne på avel eller liknande :).

Jag vill gärna ha förslag eller ideer till ett kort .com domän som är ledigt. Ingen specifik inriktning utan det ska vara ett påhittat namn, som kan vara gulligt, tufft, lite roligt osv.

Jag vill inte använda en namngenerator som kombinerar olika ord, eventuellt en som lagar fantasiord isåfall men har inte hittat någon bra som kommit fram till något namn jag gillar iaf.

Men här kan man skriva om alla tips man själv gillar vad man ska tänka på vid val av domännamn, hemsidenamn osv. :) Eller så kan fråga och efterlysa tips tänkte jag :). Någon som är på och lika namnnörd som jag bara för att det är roligt? :p :laugh::bump:

Vad ska du ha domänen till? Svårt att komma på ett bra namn om man inte vet vad det ska användas till. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 495
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit... 2
Svar
29
· Visningar
4 344
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 400
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 103
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?