Don Primero

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 4 566
Sv: Don Primero

Topasch har väldigt mycket nerv, sa Jan brink vid hingstvisningen på tullstorp i våras, så jag hade inte heller vågat lägga honom på ett sto med mycket nerv. Fast han rör sig helt otroligt och har en enorm utstrålning.

Mvh
Camilla

Sv: Don Primero

Jag har en 4-åring efter Don Primero!! Han är jättefin :) Väldigt stor, säkert över 1,75 så han har fått ta det lugnt periodvis då han vuxit mycket. Det är en snäll herre men han har mycket nerv! Dock bra sorts nerv för dressyrridning!! Dom gånger jag åkt iväg med honom har han skött sig exemplariskt. Inge tittig eller så. Kort o gott en toppenhäst som jag hoppas MYCKET på :) Så det e klart att jag kan rekommendera Don Primero till ditt sto!! Lycka till!!!

Liknande trådar

Avel Är det någon här som äger/har ägt en häst från Ardas stuteri? Hur är hästarna som kommer därifrån? Har de ett bra temperament m.m.?
Svar
1
· Visningar
494
Senast: LadySara
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: Murray
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 469
Senast: Freazer
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
3 086
Senast: Lea88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka