Bukefalos 28 år!

Dowton Abby

Jadå. Jag är fortfarande djupt upprörd över att Mary kom över honom så snabbt. Själv har jag ännu inte gjort det.

Men hon har väl inte kommit över honom? Visst, hon visar inte så mycket känslor men det har väl Mary aldrig gjort bortsett från när hon var med Matthew? Hon har väl stängt in dem igen. Säger hon ine själv något åt det hållet? Att hon sedan aktivt bestämmer sig för att leva, inte dö är en annan sak.
 
Usch. Jag som normalt är en hyggligt sansad person var överlycklig när de äntligen fick varann och sin bebis. Och sedan när Matthew satt bakom ratten och bara LYSTE av lycka så fattade man plötsligt att fan, det kommer att gå åt helvete, NEEEEJ!


jag visste vad som skulle hända, hade läst att han hoppat av. Men håller med om att han var en stor del av att hela serien var bra.
 
Usch. Jag som normalt är en hyggligt sansad person var överlycklig när de äntligen fick varann och sin bebis. Och sedan när Matthew satt bakom ratten och bara LYSTE av lycka så fattade man plötsligt att fan, det kommer att gå åt helvete, NEEEEJ!
Jag med, jag menar en stor del till varför jag tittade var lite harlequinaktigt "men när ska de få varandra" sedan denna grymhet. Jag kanske för att spara mina nerver ska hoppa över ett eller två avsnitt just efter olyckan och sedan när om jag ärcstark nog se dem...
 
@mandalaki Ha ha. Ja Matthew är saknad!

Själv har jag inte förlåtit skaparna av Greys Anatomy för att de tog livet av George. Och det är ett bra tag sedan nu.
 
@mandalaki Ha ha. Ja Matthew är saknad!

Själv har jag inte förlåtit skaparna av Greys Anatomy för att de tog livet av George. Och det är ett bra tag sedan nu.


men på något sätt är det lättar att förlåta när man vet att det var skådespelaren som ville bort och inte manus författaren. De kunde ju ersatt honom med en annan skådis och det är jag glad att de inte gjorde.
 
Ja det var ett bra första avsnitt nånting säger mig att Thomas har nåt att göra med miss Baxters stöld. Som Lady grantham sa information fattas.
 
Ja det var ett bra första avsnitt nånting säger mig att Thomas har nåt att göra med miss Baxters stöld. Som Lady grantham sa information fattas.

ja den tanken slog mig oxå, antingen han eller hennes syster som Thomas kände. Eller så tog hon på sig skulden för sin syster. Bevisen hade ju varit hennes fingeravtryck och om hon var kammarjungfru så är det ju självklart att hennes fingeravtryck finns i rummet.

Ska man tro att Thomas blivit snällare eller är han lika falsk som vanligt?
 
Jag tror han är lika falsk som vanligt! Och att miss Baxter stal för att hon på något vis var tvungen, ekonomiskt eller liknande, alternativt tog på sig skulden för någon annan.
 
Ska man tro att Thomas blivit snällare eller är han lika falsk som vanligt?

Jag tycker Thomas är en av de mest intressanta karaktärerna. Manipulativ och falsk, ja, och ändå. Minns ni t ex när han blev förälskad i Jimmy och försvarade honom. Han har flera bottnar och det gör honom intressant. Jag undrar verkligen vad som ligger bakom det här med Miss Baxter och hur de har lärt känna varann.
 

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 755
Senast: Jeffery
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker läsa villkor i mina försäkringar men blir inte klokare. Kan man få ersättning för ärr efter operation? Jag har opererat...
2
Svar
26
· Visningar
986
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hrm. Jag blir inte riktigt klok när jag googlar om det är fritt att beställa varor från Norge, eller om man behöver betala moms...
Svar
2
· Visningar
371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp