Bukefalos 28 år!

Dräktig tik "kissar inne"

C

cilvia

Min storpudeltik är "troligtvis" dräktig, annars väldigt skendräktig :smirk: , hon går in i vecka 6 på torsdag, och jag tycks mig kunna känna något i hennes mage, men hon äter jämnt, har mått illa på mornarna, väcker mig på nätterna och är kissnödig, fast hon har varit ute sent så ska hon ut, och vaknar inte jag så då kissar hon inne.
Brukar det vara så?
Vet ju själv när jag var "dräktig", man kissa ju flera ggr på natten, men jag tänkte höra med er som har erfarenheter av dräktiga tikar.
 
Sv: Dräktig tik "kissar inne"

Klart att hon är kissnödig om det trycker på blåsan!!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 200
Senast: Bapelsin
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 841
Senast: regina11
·
Hundhälsa Jag börjar nu bli rejält trött på detta. Ni ska få hela historien. Hon har kissat inne, framförallt på nätterna, länge, 2-3 år...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 596
Senast: Trissa
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 268
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp