Bukefalos 28 år!

Dränering på ubåtar?

escodobe

Trådstartare
Något som slog mig nyss bär jag tittar på ubåtsfilm är hur mycket vatten som verkar forsa in i båten när den öppnar och stänger luckan
Är det någon som vet hur man hanterade det IRL? Gjorde Man elen vattensäker? Hade man dränage i golvet (till var?).

Jag ska göra ett nytt besök på ubåten maritiman, men det är först i slutet på april...
 
Man använder ganska mycket gallerdurk i ubåtar. Sen så är golvet upphängt i gummikuddar så det finns även glipor mellan golv och skrov där vattnet passerar. Vattnet rinner ner i kölsvinet, precis som på en vanlig båt där man länsar. Precis under luckan finns ingen el/elektronik som inte är klassad för väta.
 
Man använder ganska mycket gallerdurk i ubåtar. Sen så är golvet upphängt i gummikuddar så det finns även glipor mellan golv och skrov där vattnet passerar. Vattnet rinner ner i kölsvinet, precis som på en vanlig båt där man länsar. Precis under luckan finns ingen el/elektronik som inte är klassad för väta.
Tack!
 

Liknande trådar

Hästvård Står med mysko skada på hakan på min boxvilande konvalecent (opererad för 7 dagar sedan står på 3 påsar butta om dagen i 7 dagar till så...
Svar
17
· Visningar
2 886
Senast: traceys
·
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 375
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 382
Senast: Fille
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp