Dragfri kattlucka?

Skjøldur

Trådstartare
Jag har en kattlucka med magnetlås till mina katter och det tænker jag ha i mitt nya hem också. Men dær kommer jag byta ut ett hallfønster en skiva med luckan i. Alla luckar jag haft ær mer eller mindre dragiga. Finns det någon dragfri lucka, eller något annat sætt att løsa problemet?

När min familj bodde i radhus och min katt var utekatt så hade vi en magnetlucka. Mamma löste problemet med draget att hon helt enkelt byggde en sluss utanför luckan, så katten fick gå igenom två luckor. Det var som en låda utanför själva luckan. Har tyvärr ingen bild på konstruktionen. Det blev iaf bättre än innan :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 269
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka