Bukefalos 28 år!

Dragfri kattlucka?

Skjøldur

Trådstartare
Jag har en kattlucka med magnetlås till mina katter och det tænker jag ha i mitt nya hem också. Men dær kommer jag byta ut ett hallfønster en skiva med luckan i. Alla luckar jag haft ær mer eller mindre dragiga. Finns det någon dragfri lucka, eller något annat sætt att løsa problemet?
 
När min familj bodde i radhus och min katt var utekatt så hade vi en magnetlucka. Mamma löste problemet med draget att hon helt enkelt byggde en sluss utanför luckan, så katten fick gå igenom två luckor. Det var som en låda utanför själva luckan. Har tyvärr ingen bild på konstruktionen. Det blev iaf bättre än innan :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
579
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi måste på nåt sätt stoppa grannens katt från att komma in i vårt hus. Hon smiter in hela tiden och gömmer sig så vi inte hittar henne...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: Flixon
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
579
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp